Uslovi korišćenja
Na osnovu odredbe čl.13. i čl.27. Zakona o zaštiti potrošača (Sl.glasnik RS 62/2014) privredno društvo Bga Keramika doo , svoje cenjene potrošače koji robu kupuju putem internet sajta www.bgakeramika.rs obaveštava o pravilima i uslovima korišćenja.
Korišćenjem sajta saglasni ste i prihvatate navedena pravila i uslove korišćenja koji mogu biti ažurirani bez prethodne najave i obaveštenja, stoga vam preporučujemo da ih povremeno pogledate.
Prodaja robe putem internet prodavnice Bga Keramika obavlja se u okviru registrovane delatnosti privrednog društva Bga Keramika d.o.o , adresa za izjavljivanje reklamacije je: bgaonline@bgakeramika.rs
Osnovna obeležja robe mogu se naći na sajtu www.bgakeramika
Slike proizvoda nikako ne mogu da najdetaljnije i najvernije prenesu ustisak o samom proizvodu.Neke slike proizvoda nisu konkretna slika proizvoda koji je u ponudi već to može biti slika istog proizvoda u jednoj dimenziji dok se nudi druga dimenzija istog proizvoda npr. kada ili tuš kabina. Takođe nekad slika kade u nadgradnoj varijanti može da služi kao opis ponude te iste kade u ugradnoj varijanti. U nazivu i opisu proizvoda stoji ono što se dobija prilikom porudzbine. Upotrebom sajta saglasni ste da vlasnik i administrator sajta nije odgovoran ako dođe do neke zabune prilikom upotrebe sajta. Za sve dodatne informacije o spornom proizvodu postoji kontakt bgaonline@bgakeramika.rs na koji može biti prosleđeno pitanje.
Cene na sajtu nisu zvanični cenovnik firme Bga keramika već se ažuriraju prilikom promene cena u zvaničnom cenovniku, tako da postoji mala mogućnost da neke cene na sajtu mogu biti netačne u datom momentu. Vlasnik sajta i administrator nisu odgovorni ukoliko se to desi prilikom upotrebe sajta, vlasnik zadržava pravo promene cena u svakom trenutku.
Lični podaci ukoliko se koriste su zaštićeni i nisu javno objavljeni.
Vlasnik sajta ima pravo na izmene kataloga, sadržaja, cena, brisanje sadržaja i druge aktivnosti na sajtu.
Vlasnik sajta nije odgovoran za eventualne prekide i nedostupnost informacije preko ovog sajta i njegovih servisa.
Svi korisnici su automatski saglasni sa pravilima sajta.
Vlasnik sajta i administrator kao i provajder ne odgovaraju za rad bilo kog servisa sajta.
Prema Zakonu o zaštiti potrošača (Službeni glasnik RS, br. 62/2014) kupovina preko naše prodajne internet stranice www.bgakeramika.rs smatra se prodajom na daljinu.
Roba koja se prodaje putem internet sajta www.bgakeramika.rs poseduje svojstva potrebna za redovnu upotrebu te vrste robe u skladu sa njenom namenom koja je definisana u Deklaraciji.
Prodajna cena robe naznačena je za svaki artikal.
Sve cene izražene su sa uračunatim PDV-om.
Kupljenu robu isporučujemo na sledeci način
Nakon potvrde, porudžbina ulazi u status obrade. Nakon obrade porudžbine, bićete obavešteni o statusu Vaše porudžbine putem email-a.
Period obrade porudžbine je najčešće 2-3 radna dana. Za sve porudžbine poslate petkom i vikendom, prodavac će Vas kontaktirati početkom naredne nedelje.
Od tog trenutka rok isporuke je 3 - 7 radnih dana.
Isporuka na teritoriji Srbije se vrši kurirskom službom BEX. Cena isporuke zavisi od težine paketa. Skalu i cene možete videti u tabeli. Pravilnikom kurirske službe, otvaranje paketa pred kurirom pre preuzimanja nije omogućeno. Rok za žalbe na oštećenja nastala u transportu robe su 24h od trenutka prijema.
NAPOMENA: Potvrdom porudžbine, klikom na dugme POTVRDI, saglasni ste sa uslovima isporuke.
Mogućnost kupovine robe uz posebne cenovne pogodnosti i/ili uz posebne prodajne podsticaje (akcijska prodaja) obavlja se u skladu sa uslovima objavljenim na internet sajtu www.bgakeramika.rs
Potrošač robu koju kupuje putem internet sajta www.bgakeramika.rs može platiti pouzećem gotovinski u trenutku isporuke,ili platnim karticama ukoliko postoji opcija na sajtu www.bgakeramika.rs
Potrošač prilikom kreiranja porudžbenice pritiskom na taster POTVRDI preuzima obavezu plaćanja naručene robe.
Saobraznost robe se isključivo utvrđuje prema svojstvima i nameni robe kako je to definisano pripadajućom Deklaracijom.
Sajt www.bgakeramika.rs dužan je da isporuči robu koja je saobrazna ugovoru. Ako isporučena roba nije saobrazna ugovoru, potrošač koji je obavestio prodavca o nesaobraznosti, ima pravo da zahteva od prodavca da otkloni nesaobraznost, bez naknade, opravkom ili zamenom, odnosno da zahteva umanjenje cene ili da raskine ugovor u pogledu te robe. Sve troškove koji su neophodni da bi se roba saobrazila ugovoru, a naročito troškove rada, materijala, preuzimanja i isporuke, snosi sajt www.bgakeramika.rs
Ukoliko prilikom prijema robe potrošač ustanovi da artikal želi da zameni za drugi artikal, koji može biti veće, manje ili iste cenovne kategorije od predhodno poručenog, potrošač može zameniti artikal u roku od 14 dana na način kako je to definisano ISPOD.
ZAMENA PROIZVODA
Proizvod se u zakonskom roku može zameniti za drugi, pod uslovom da nije oštećen i korišćen a troškove vraćanja snosi kupac. Kupac može i ne mora da navede razloge zamene.
Zamena se mora izvršiti u zakonskom roku od 15 dana od dana prijema pošiljke.
U slučaju odstupanja od navedene specifikacije ili defekta obavezujemo se da Vam proizvod zamenimo za ispravan, a sve troškove snosi Bga Keramika d.o.o. Garancija ne važi u slučaju defekta nastalog kao posledica neodgovarajuće upotrebe.
U slučaju zamene proizvoda za drugu veličinu, prodavac je u obavezi da izvrši zamenu ukoliko taj proizvod postoji na stanju. Ukoliko kupljeni proizvod za koji se traži zamena ne postoji na stanju, prodavac je dužan da proizvod zameni za drugi po želji kupca, uz eventualnu doplatu ili vraćanje razlike u ceni. Za slučaj nepostojanja mogućnosti zamene prodavac je dužan da kupcu vrati novac, a troškove vraćanja snosi kupac.
Za uvažene reklamacije, Bga Keramika d.o.o. snosi sve troškove transporta.
Ukoliko nakon prijema robe potrošač istu ne želi da zadrži, ima pravo na odustanak ugovora i povraćaj sredstava u visini plaćene kupoprodajne cene za predmetnu robu, u roku od 14 dana.
Za robu koja je poručena putem online prodavnice potrošač ima pravo da izjavi reklamaciju na već korišćen proizvod, na način koji je definisan za robu kupljenu putem online prodavnice. Način i postupak izjavljivanja reklamacije možete pronaći u nastavku teksta.
REKLAMACIJE :
Na ovoj stranici možete se bliže upoznati sa svim pravima potrošača i Bga Keramika uslovima vezanim za reklamacije, zamenu i odustajanje od kupovine poručenih proizvoda. Službi za reklamacije možete se obratiti popunjavanjem online formulara ili slanjem obrasca za podnošenje reklamacija na adresu: Bga Keramika Cara Dusana 264 e, 11080 Zemun.
DOBIO SAM PAKET KOJI NISAM PORUČIO
Rok za prijavu: do 2 dana (troškove vraćanja paketa snosi Bga Keramika doo)
Ukoliko odmah po prijemu paketa utvrdite da ste paket dobili greškom ili da Vam je poslat pogrešan proizvod (na osnovu izgleda, šifre ili proizvod želite da zamenite za drugi), molimo Vas da takav paket ne otvarate i da ne cepate sigurnosnu nalepnicu, jer samo paket u neoštećenom pakovanju možete bezuslovno odmah zameniti ili vratiti. Relamaciju prijavite online ili putem telefona 063 107 95 61.
OTVORIO SAM PAKET I PROIZVOD JE FIZIČKI OŠTEĆEN
Rok za prijavu: do 24h od prijema paketa (troškove vraćanja paketa snosi Bga Keramika doo)
Ukoliko po prijemu paketa, utvrdite da je ambalaža i/ili sadržaj oštećen, molimo Vas da, u roku do 24h od prijema paketa, pozovete kurirsku službu BEX na telefon 011 6 555 000 i tražte sektor reklamacija kako bi kurir napravio zapisnik o oštećenju i preuzeo paket za zamenu. Obavezno prijavite rekalamaciju i preduzeću Bga Keramika doo, online ili putem telefona 063 107 95 61. Poželjno je da nam pošaljete i fotografije oštećenog paketa/proizvoda.
ŽELIM DA VRATIM PROIZVOD JER NISAM ZADOVOLJAN
Rok za prijavu: do 15 dana (troškove vraćanja paketa snosi kupac)
Ukoliko niste zadovoljni proizvodom, u roku od 15 dana od dana prijema paketa, proizvod možete vratiti ili zameniti za drugi. Obavezno prijavite odustajanje od ugovora online ili putem telefona 063 107 95 61. Neophodno je da vratite kompletan proizvod sa svim pripadajućim elementima (proizvod, kompletna dokumentacija, kutija, zaštitni elementi,…). Proizvod mora biti bez tragova korišćenja i bez fizičkih oštećenja. Bga Keramika doo ne prihvata odgovornost za proizvode koji su fizički oštećeni ili oštećeni nenamenskom i/ili nestručnom upotrebom.
PROIZVOD KOJI SAM KUPIO JE NEISPRAVAN / NIJE SABRAZAN KARAKTERISTIKAMA I OPISU
Rok za prijavu: do 2 godine (troškove vraćanja paketa snosi Bga Keramika doo)
Ukoliko je proizvod koji ste kupili neispravan ili nije saobrazan sa karakteristikama i opisu koji su navedeni na sajtu prodavca, potrebno je da nam dostavite popunjen reklamacioni zapisnik i maloprodajni račun kako bi ušli u proceduru rešavanja. Poželjno je i da reklamacija poslata elektronskim putem sadrži i fotografije spornog proizvoda. Prodavac je dužan da Vas u roku od 8 dana obavesti o statusu reklamacije, a u roku od 15 dana, od trenutka prijema odluke o načinu rešavanja, da reši reklamaciju (izuzetak su nameštaj i tehnička roba, kada je rok za rešavanje reklamacije 30 dana). Načini ze rešavanje reklamacije mogu biti: do 6 meseci od dana isporuke – servis, zamena ili povraćaj novca; do 2 godine – servis ili zamena.
Bga Keramika doo ne prihvata odgovornost i ne priznaje reklamacije za proizvode kada nisu ispoštovane prethodno navedene instrukcije. Pre upotrebe uređaja obavezno pročitajte priložena uputstva i opšte uslove garancije. Pridržavajte se opštih bezbednosnih uslova korišćenja proizvoda i nemojte koristiti proizvod nenamenski. Ukoliko su Vam potrebne dodatne informacije o upotrebi ili montaži proizvoda, ili nakon početka korišćenja proizvoda utvrdite neispravnosti u radu, molimo Vas da kontaktirate ovlašćeni servis naveden na garantnom listu i zatražite informacije ili instrukcije za reklamaciju proizvoda.
Dostupnost rezervnih delova i servisa za tehničku robu posle prestanka proizvodnje i uvoza robe iznosi 7 godina.
Sve reklamacije na proizvode koje su poslate elektronski ili pisanim putem, biće rešene u najkraćem mogućem roku a najkasnije u zakonski predviđenim okvirima. Bga Keramika doo nema uvid u reklamacije za proizvode poslate ovlašćenim servisima. Ovlašćeni servisi poseduju sopstvena pravila navedena na garantnom listu.
Kao prodavac, dužni smo da potrošaču izdamo pisanu potvrdu ili elektronskim putem potvrdimo prijem reklamacije, odnosno saopštimo broj pod kojim je zavedena njegova reklamacija u evidenciji primljenih reklamacija.
Dokumenta potrebna za realizaciju reklamacije možete preuzeti na sledećim linkovima:
REKLAMACIONI ZAPISNIK ( WEBSHOP )
JEDNOSTRANI RASKID UGOVORA
ZAHTEV ZA POVRAT NOVCA